Shooting..

Salam.

Kami dah pun memulakan gerak kerja utk mendptkan bahan utk projek kumpulan di sekitar hentian kajang dan pasar malam kajang.  Perasaan mase nk bertolak ke sane tu mmg bersmngat dan ada juga tkut kalau-kalau ada pihak yg x senang ngan pbuatan ktorg ambik2 gmbar sesuka hati tu. Hee. Mcm paparazzi plak. Tp niat ktorg juz nk memuatkan gmbar dlm video nnt, x bniat pun nak repot kt mane2 datin ttg aktvti mana2 datok.gmbar hiasan semata mata

-ni gambar hiasan sahaj, yg sbenar dirahsiakan utk tujuan ‘surprise’-

Target scene yg dirancang ialah gambar ibu bapa dan anak2 yg meluangkan masa kt psr mlm tu. Kami pergi dgn tujuan sampingan utk cari mknn utk mkn mlm juga, hee. Sampai kt gerai pertama, ujan pun mula turun dengan mkin lbt. Dugaan juga masa tu, baru je menapak dh hujan, tp kami sempat snap bberapa gmbar pakcik jual nasi ayam dgn ank2 kecilnya yg ikut sama berniaga.

Mereka pun turut sama sibuk menemani bapanya yg kelam kabut nk menyelamatkan nasi2 aym yg kna tempias hujan. Besar kan pengorbanan seorg ayh dlm membesarkan ank2nya. Semoga semua ank2 pakcik kelak jadi insan yg berguna pd agama, diri, keluarga, bangsa dan Negara. InsyaALLAH.

Dsbabkan ujan yg agk lebat, kami berteduh dulu di deretan kedai sehingga hujan kembali reda. Dalam keadaan yg renyai, kami terus juga berjalan di sekitar pasar malam utk mengumpulkan seberapa banyak bahan yg sesuai. Alhamdulillah, ada juga bahan yg boleh kami bawa balik. Kami balik ke kolej dgn keadaan yg basah ttpi sgt seronok.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: